expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

duminică, 8 iulie 2012

Review colectiv Ivatherm

Hey, girls!

A venit momentul sa va povestesc mai pe larg despre experienta mea si a prietenei mele cu produsele Ivatherm.


Este prima mea campanie de testare si pot sa spun ca sunt destul de impresionata, atat la capitolul organizare, precum si din punct de vedere al produselor. De la Ivatherm eu mai folosisem anterior campaniei o apa termala. La ce folosesc eu o apa termala?
  •  Imi fixez machiajul. Eu am tenul mixt, iar vara trebuie sa aplic pudra pe fata ca sa nu stralucesc precum un glob. Si uneori, dupa un strat de pudra, mi se pare ca arat prea machiata, cu pudra prea evidenta (if you know what i mean). Ei, atunci aplic doua-trei pufuri de apa termala si totul parca se imbina pe ten, aratand mult mai natural.
  • Imi calmez pielea dupa soare sau epilat. Si nu doar eu, uneori si prietenul meu mai cere un puf de apa termala pe fata, dupa ras.
  •  Imi umezesc pensula, inainte de a aplica un fard mai incapatanat. Sau transform un fard negru in eyeliner, umezind pensula unghiulara.
  • Imi calmez parul, daca se incapataneaza sa fie frizzy. Fetele cu par ondulat stiu asta, daca incerci sa pui apa pe un par rebel, vei reusi doar sa il 'enervezi' si mai tare. Cu apa termala nu am problema asta.
  •  Ma racoresc. Maine plec intr-un roadtrip si am de gand sa tin spray-ul langa mine, in masina, pe toata perioada.

Next, lotiunea micelara, un produs pe care l-am ales atat eu, cat si partenera mea de campanie. Ce spune Ivatherm despre compozitia sa?

Contine un numar mic de ingrediente, cele mai importante fiind micelele, structuri moleculare de forma sferica ce asimileaza particulele de praf, sebum si resturi de machiaj, curatind delicat si in profunzime tenul, fara sa il usuce.
Contine 30% apa termala Herculane, calmanta si antiiritanta. Ofera senzatia de prospetime.
Are pH fiziologic, nu contine sapun, alcool, coloranti, fenoxietanol.
Este filmogena, bacteriostatica si sebo-reglatoare.

Este a treia lotiune micelara pe care o incerc eu si prima pentru Madalina. La ce ne asteptam amandoua de la acest produs? La senzatia de curat si de proaspat, fara stratul lipicios, gras lasat de demachiantele clasice. Si n-am fost dezamagite. Lotiunea este al doilea pas in rutina de demachiere, dupa spalarea fetei cu un gel de curatare. Am auzit cateva pareri negative privind mirosul, dar pe mine nu m-a deranjat.  Si la cate produse am incercat pana acum, filosofia mea este ca efectul conteaza. Mirosul imbietor e, mai degraba, un bonus. Singurele pe care nu le tolerez sunt, cred, cele de ranced sau excesiv de floral (imi declanseaza alergiile).

Puteti folosi lotiunea ca prim pas in demachiere dimineata si in zilele cand nu ati aplicat un machiaj extrem de complex. Daca am a lazy day si am purtat doar fond de ten, pudra si bronzer, imi va fi mult mai usor seara sa umezesc cateva dischete demachiante cu Ivatherm lotiune micelara si sa imi curat pielea.

Prietena mea s-a declarat, de asemenea, incantata. Atuurile acestui produs sunt textura, eficienta in curatarea tenului si lipsa filmului gras. Se consuma putin mai repede ca un demachiant clasic si recomand un orificiu mai mic de scurgere a lichidului, pentru un mai bun control atunci cand il aplicam pe discheta.


Madalinei i-am mai ales eu, pe furis, din lista de produse clasificate in functie de specificul si nevoile pielii, Akne-Syt, crema pentru ten gras cu imperfectiuni. Cu putin timp inainte de declansarea campaniei, Mada se plangea de un ten incapatanat, care ii creeaza probleme chiar acum, vara, cand ne dorim sa purtam cat mai putin machiaj. Pe hartie, crema promite ca:

Are acţiune intensă asupra tuturor cauzelor care declanşează manifestările din acnee : inflamaţie, secreţie de sebum, populaţie bacteriană, tulburări de keratinizare. Accelerează eliminarea coşurilor şi previne reapariţia lor. Reduce riscul apariţiei cicatricilor. Are toleranţă excelentă.
Sytenol® A este un ingredient inovator care acţionează la toate nivelele procesului inflamator, reduce secreţia de sebum şi are activitate antibacteriană excelentă.
Acidul salicilic şi acidul glicolic curăţă porii în profunzime şi elimină celulele moarte care ii acoperă.
Octopirox (Pirocone olamine) este un agent antimicrobian foarte activ impotriva germenilor responsabili de acnee.
Gluconatul de Zinc are efectant antiinflamator şi antibacterian.
Apa termală Herculane atenuează iritaţiile prin proprietăţile calmante şi antiiritante.

Pe mine m-a convins prezenta acidului salicilic din compozitie, avand cateva experiente pozitive anterioare cu produse avand aceasta substanta in compozitie. Ce a afirmat cea care a si testat crema? Ca ii place, de altfel se vedeau efectele cu ochiul liber. Piele mai uniforma, mai putine cosuri si timp de vindecare diminuat (aspect foarte important, mai ales cand iese cate o iritatie nenorocita inaintea unui eveniment). Trebuie mentionat ca in perioada de testare Mada a mers la piscina, la mare si a mai folosit diverse scrub-uri, homemade sau off the shelf. Ea s-a declarat, de asemenea, interesata de gelul de curatare Ivapur din aceeasi gama.

Am testat si eu crema aceasta in cateva randuri, localizat, pe unele cosuri incapatanate. Pot afirma ca le grabeste vindecarea si ajuta la vindecarea semnelor, daaar pe mine m-a deranjat putin textura, destul de asemanatoare cu cea a glicerinei. Eu nu cred ca as putea sa o aplic pe toata fata, ci doar pe portiunile cu probleme. Acolo este, in definitiv, nevoie de ea.

Last but not least... Spray pentru protectie solara 50 +. Ce promite?

Filtrele solare au efect fotoprotector imediat si pe termen lung.
Heliomoduline® stimuleaza sistemul natural de reparare al ADN-ului, limiteaza alterarea moleculei de ADN.
Aquaxyl® are eficacitate dovedita hidratanta si restructuranta. Optimizeaza rezervele hidrice si limiteaza pierderile de apa cu realizarea echilibrului hidric la nivelul pielii.
Calmiskin® reduce inflamatia si reda starea de confort a pielii.
Apa termala Herculane are efect calmant , antiiritant si antiinflamator.


Pe acesta l-am folosit eu. Se prezinta ca o solutie laptoasa, eliberata prin pompita. Se intinde usor pe piele, l-am aplicat si pe fata si nu mi-a sufocat porii. Zona T se va ingrasa putin mai repede apoi, dar acest aspect este in general un numitor comun pentru produsele cu protectie solara. Pe site-ul Ivatherm este specificat ca "protejeaza celulele pielii de efectele mutagene ale radiatiilor UV". Dar pe flacon este specificata doar protectia impotriva razelor UVA. Am facut putin research si Sfatul Medicului afirma ca "radiatiile UVB determina aparitia arsurilor solare si a cancerului de piele in timp ce radiatiile UVA determina imbatranirea pielii si aparitia unor forme de cancer de piele, iar majoritatea cremelor pentru protectie solara disponibile la ora actuala contin doua ingrediente principale: avobenzona si octocrylena." In concluzie, din pacate acest produs nu are spectru intreg de protectie impotriva razelor daunatoare ale soarelui, lucru care ma intristeaza deoarece chiar imi place consistenta.


Concluzii?

Despre spray-ul cu apa termala aveam deja o opinie pozitiva, urmand ca lotiunea micelara sa se adauge la lista de produse must have pentru o rutina completa de curatare a tenului. Este o placere sa o folosesc si este prima mea optiune, inclusiv in concediu. Crema Akne-Syt este potrivita pentru aplicari pe zonele cu probleme si primeste doua bile albe pentru acidul salicilic si cel glicolic din lista de ingrediente. Spray-ul pentru protectie solara 50+ actioneaza doar asupra razelor UVA, deci il puteti combina cu un alt produs cu ecran complet de protectie sau il puteti inlocui.

 Apa termala din compozitia tuturor produselor imi inspira incredere, semnaleaza potentialul de hidratare a pielii. In plus, este vorba de un brand romanesc care merita sprijinul nostru. Ma mai tenteaza cateva produse de curatare a tenului, precum si un fond de ten (pe care cred ca ar fi trebuit sa il aleg spre testare in locul spray-ului cu UVA). Ma bucur ca am avut ocazia sa incerc aceste produse si sa impartasesc opiniile mele cu voi, sper sa va fie de folos data viitoare cand va aflati intr-o farmacie sau pe site-ul Ivatherm.

Voi ce ati recomanda, dintre produsele Ivatherm?

Va pup, sa aveti o duminica senina!

Alice

4 comentarii:

  1. Si la mine a fost prima campanie :D Sunt innebunita dupa apa termala, chiar m-a ajutat mult si ii voi scrie si ei un mic review. Am testat, de asemenea, Akne-Syt si m-a ajutat mult, mai ales ca eu sunt intr-o perioada cumplita cu tenul, cum nu mi-am imaginat ca o sa ajung vreodata :(
    Altfel, vreau sa-ti spun ca mi-a placut teribil review-ul, complet si bine scris. Kisses si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur din plin de apa termala, e perfecta pentru perioada asta. Am citit experienta ta, va trece, vei vedea. Daca tratamentul iti permite, eu ti-as recomanda si Effaclar K de la La Roche Possay, pentru mine a facut minuni. Iti multumesc pentru aprecieri, topai la fiecare comentariu de acest fel. Te pup!

      Ștergere
  2. draga mea, SPF (solar protection factor) arată de fapt protecția anti-UVB, deci SPF50+ al cremei Ivatherm are de fapt protecția maximă posibilă împotriva acestui tip de radiații (mai mult de 50 nu este nevoie să se precizeze pe ambalaj, deoarece un SPF 50 blochează 98% din razele UVB. Faptul că are, în plus, și protecție UVA (nu toate produsele cu SPF, care se referă doar la razele UVB, au și protecția anti-UVA) arată că produsul Ivatherm are protecția completă împotriva ambelor celor mai dăunătoare tipuri de radiații solare. Citește aici, te rog: http://blog.ivatherm.ro/post/20583921276/de-la-spf-15-pana-unde

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult de informatii, Iulia. Se cade sa fac un 'later edit' atunci, zilele acestea. Imi pare tare bine ca am aflat aceste lucruri si iti multumesc pentru lectura!

      Ștergere