expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 9 septembrie 2015

Tag : My nail polish obsession

Hello, ladies!


Anca mi-a dat acest tag acum cateva zile, in incercarea de a ma scoate din amorteala... probabil :)
Cum iubesc ojele cu pasiune, dar simt ca am ajuns la un punct cand nu mai cumpar frenetic si pretuiesc ce am, cred ca e momentul ideal pentru a raspunde la intrebarile de mai jos. Sa incepem!

Fara a ma lauda, consider ca ma dau decent cu oja. Pentru ca nu mai faceam fata cu programarile si probele si toate cele, la nunta mi-am facut singura unghiile. Now... deoarece era tarziu si oja mea fix atunci avea capricii (sau eu emotii), Georgia a fost martora amuzata a unei mici crize de nervi :)) Dar uite-o ce frumoasa a fost a doua zi. Si daca dati click sa va mareasca imaginea... da, m-a marcat pisica fix cu o saptamana inainte pe mana aceea.

1. Care este firma ta de oja preferata?

Fara indoiala Essie, urmata indeaproape de OPI, Alessandro si Rimmel. Hm, Dar si Melkior are oje foarte bune... E greu, hai sa zicem ca brandurile de mai sus sunt in top 5.

2. Oja cu sclipici sau fara?

Fara, de cele mai multe ori. Ojele cremoase sunt slabiciunea mea. Dar si ceva sclipici din acela nebun merge uneori. Vedeti mai jos.

Sau asa:


3. OPI, China Glaze sau Essie?

Coooome on, ati citit ce am scris la punctul 1, da? Sigur nu China Glaze, nu am oje de la ei. In rest, vreau vreo 3 colectii intregi de la OPI si Essie.

4. Cat de des iti schimbi oja de pe unghii?

Inainte de perioada aceasta de calugarie estetica, plina de mai multe no make up days decat mi-e usor sa recunosc... o schimbam la 4-5 zile. Acum sunt pe drumul cel bun, o oja pe saptamana.


5. Care este culoarea ta preferata pentru unghii?

Corai sau verde, fara indoiala. Si mult turcoaz vara.

6. Culori inchise sau culori deschise?

Cred ca sunt destul de curajoasa si aleg nuante aprinse mai mult. Dar un verde inchis sau un burgund in sezonul inchis chiar ma entuziasmeaza uneori. 

7. Ce ai pe unghii in momentul asta?

Pedichiura e compusa dintr-un strat de roz discret de la Melkior, Grozava oja, rezista tare bine, Pentru unghii ma duc si aleg un verde acusi, poate chiar Green with Envy de la Orly.

8. Oja mata, in or out?

Putine trenduri in nailstyle m-au cucerit, dar unghiile mate nu imi plac decat in combinatii cu fasii lucioase. Am un mic tic, imi place sa imi plimb degetul pe suprafata unghiilor. Si daca sunt crapate, cu margelute sau catifea e destul de neplacut. Asa ca topcoat lucios sa fie, mai mereu.

9. Manichiura frantuzeasca, iti place sau nu?

Imi tin unghiile taiate scurt, in general, asa ca mai niciodata nu optez pentru french. Once in a blue moon merge, dar inclin mai degraba spre half moon nails. 
Sursa

10. Culoarea preferata pentru toamna?    

Cred ca ma gandesc de 2-3 minute. Una verde de la Alessandro imi vine acum in minte, poate si Splash of Grenadine de la Essie. Promit sa investighez in sertarul cu minuni.

Astept raspunsurile voastre in comentarii sau pe blogurile proprii si personale :)

Va imbratisez si va doresc o zi care sa curga lin. 

Alice

8 comentarii:

  1. Haha, uitasem complet de "criza" din noaptea dinaintea nuntii :))
    Foarte frumoase oje ai postat aici, iar inelul din ultima poza m-a cucerit complet!
    Hugs

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant acest TAG si mi-au placut raspunsurile tale! Avem in comun culorile preferate pe unghii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, mai ales ca tu ai mult mai multa experienta in acest domeniu.

      Ștergere
  3. sunt frumoase toate, cum sa alegi? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că e ceva în horoscop la Gemeni în ceea ce privește frecvența aplicării lacului de unghii, că și eu tot la o data pe săptămână am ajuns. Nu știu dacă e lipsa timpului sau it's me, dar da. Tu ești tare colorată și mi-ai făcut poftă de turcoaz. Și ce să vezi, nu am niciun turcoaz la cutie. Gotta buy some! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. La intrebarea cu nr 2 raspunsul meu e identic cu al tau! :)
    Mi-ai facut pofta de ojat acum cand ziceam sa mai las un respiro unghiilor...
    Hugs, lady! Zi luminoasa si senin in suflet!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere