expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, 16 noiembrie 2015

Un ruj nou: Maybelline - Siren in Scarlet

Hello,


Cum va gasesc? Sper ca senine si sanatoase, in ciuda evenimentelor din ultima perioada. Daca in vara nu aveam chef de scris din pricina problemelor personale, acum mi-am impus o tacere. Era firesc, dupa cate s-au intamplat in capitala si in lume. M-am intors ca sa va recomand un produs pe care nu trebuie sa il ratati, pentru ca este fantastic. Micile mele bucurii din ultima perioada: o carte, o iesire cu sotul sau prietenele, un ruj frumos.

Produsul m-a cucerit din postarea Temptaliei, motiv pentru care l-am si inclus in comanda facuta in SUA. Face parte din colectia Creamy Mattes, recent aparuta si la noi. Daca va doriti un ruj mat, dar care nu crapa, nu face cute, rezista si dupa un mic dejun... go get it. Hai sa detaliem.

Dupa cum vedeti, sunt atat de entuziasmata de el, ca am inceput cu concluziile. Siren in Scarlet este un ruj cremos, opac din primul strat, usor de purtat si aproape rezistent la transfer. Pigmentul este deosebit de puternic, se imprima putin in buze si lasa un stain placut. Poate fi aplicat fara creion de buze, nu depaseste inestetic linia buzelor, este foarte simplu de purtat pentru un rosu.

Cum aplicati? Exfoliati putin buzele, daca aveti portiuni uscate. Aplicati balsam de buze si continuati cu machiajul fetei. Stergeti balsamul si apoi aplicati rujul. In felul acesta rezistenta va fi mai indelungata, iar rujul isi va pastra textura mata.

Poate fi asortat de minune cu un machiaj simplu, ca acesta purtat de mine mai sus. Si ar merge de minune intr-un pin-up makeup, cum am de gand sa incerc in curand. Are subton albastru, rezista 5-6 ore fara retus si este all around awesome :)

Daca nuanta aceasta vi se pare prea puternica - mi s-a spus ca e cam bright pentru mine, de exemplu - puteti alege un roz mai potolit sau Touch of Spice, pe care il puteti vedea la Georgiana.

Si, cum vi se pare? Saptamana minunata sa aveti, va imbratisez!

Alice

10 comentarii:

  1. Bine ai revenit!
    Arată foarte fain rujul, nu știam că au apărut la noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, mi-am mai promis unul la salariu, ador formula aceeasta.

      Ștergere
  2. Este superbisim si se vede pe buzele tale ce textura faina are. Nuanta iti vine tare bine! Hugs

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam frumos rujul asta si-ti vine foarte bine! Formula e misto rau de tot. Nu ma asteptam sa-mi placa asa de mult. Parca as mai vrea vreo cateva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel, Cami! Au nimerit-o bine de tot de data aceasta :)

      Ștergere