expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, 5 octombrie 2015

Un ruj nou: Ruby Valentine by MILANI

Hello, my ladies!


Astazi voi incepe postarea intr-o nota mai linistita. Sunt recunoscatoare. Pentru prieteni buni, pisoi calzi la picioare, pleduri pufoase si copaci inca verzi. Am zile proaste si zile bune, dar cativa oameni dragi sunt la o tasta distanta si asta imi prinde tare bine. Va prezint acest produs astazi pentru ca draga de Georgia m-a inclus si pe mine intr-o comanda data in State. Si ii multumesc pentru asta. Am ales 3 rujuri, toate in culori puternice. Haideti sa vedeti cum arata Red Valentine, primul meu ruj Milani.

Am putine rujuri rosii, acesta e unul special. Este un rece inchis, puternic, cu subton rece si il gasesc perfect pentru aceasta perioada. Are un finish lucios, este fin si opac din cateva tuse de culoare si nu pateaza buzele. Fiind cremos si lucios, nu rezista ca un stain, dar nici nu migreaza. Ca tot am ajuns aici, i-am gasit si un minus. Purtat fara a contura buzele cu un creion intr-o nuanta similara, se infiltreaza in liniile fine din zona. Asadar, daca v-ar placea, gasiti un creion complementar si purtati-l fara griji.
Odata aplicat, e ceva mai deschis ca in tub, asa ca nu va speriati. Cred ca il puteti purta si intr-un strat mai subtire, pentru buze de Alba ca Zapada.
Cam asa arata alaturi de un machiaj relativ neutru si un par cam ciufulit :) Am o slabiciune fata de combinatia jacheta de piele - ruj rosu. Nu cred ca ne vom separa prea curand.

Tot incerc sa imi dau seama a ce miroase, cred ca a bomboane acrisoare. Din fericire, mirosul nu persista. Ambalajul este de tip oglinda si strange amprente intr-o veselie. Dar este rezistent si arata mult mai scump decat este in realitate.

Costa 5 dolari pe target.com, formula e buna, textura e minunata, nu scoate zonele uscate in evidenta... motiv pentru care imi mai doresc vreo doua rujuri din gama aceasta. Din pacate pe Ebay costurile sunt ceva mai mari, cel mai ok pret l-am gasit aici

Missed you all, va multumesc ca m-ati vizitat si cat n-am postat. Cum vi se pare Ruby Valentine? L-ati purta? Astept cu drag impresiile voastre. 

Hugs,

Alice

9 comentarii:

  1. Chiar imi place cum iti vine si daca mai avem ocazii sa luam din SUA sigur voi incerca si eu o nuanta! :D
    Hugs pretty lady! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, iti fac eu cinste cu unul daca ne mai organizam :D Hugs! :*

      Ștergere
  2. Foarte foarte misto si-ti vine tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place nuanta rujului tau si cred ca se potriveste cu jacheta ta de piele neagra! ;)

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar că buze de Albă ca Zăpada!! Tocmai ce mi-am luat cartea asta, pentru că avea ilustrații frumoase :)) - din seria „pe ce mai dau eu banii”...Welcome back! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, cat de bine se completeaza nuanta rujului cu cea a parului tau! E primul lucru pe care l-am remarcat. Imi place, l-as purta! Vorba ceea: mananci, calule, ovaz? :)
    Kisses, Alexandra!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere