expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

marți, 26 august 2014

Telegrama de beauty

Hello, ladies!


Cum articolul precedent merge mai slow decat ma asteptam, m-am gandit sa va anunt de cateva noutati din industria de beauty.

Inglot a lansat o colectie de parfumuri solide foooarte interesante, favoritul meu este cel cu aroma de ambra.
Le-ati incercat?
Pe lista lor de noutati se regasesc si: un burete de aplicare a machiajului destinat fetei, niste creioane pentru ochi deosebit de rezistente si - preferatele mele - pudrele de fata HD Sculpting Powder si HD Pressed Powder.
Despre pudra de contur va voi vorbi intr-o postare viitoare, insotita de imagini reale si parerile mele.
Sursa: facebook.com/INGLOT.Romania
Melkior a deschis un nou magazin, de data aceasta in unul din orasele mele favorite - Parisul. 
'Daca in celebrele statiuni de pe Coasta de Azur clientelor le place un stil vesel si colorat pentru manichiura si make-up, la Paris sunt in trend tonurile naturale. De aceea, Melkior creaza colectii pentru cele mai exigente cliente, o gama de produse beauty profesionale care se adreseaza tuturor femeilor care doresc sa se simta frumoase.'
De la Givenchy aflam ca au lansat Dahlia Divin, un parfum ca o poveste moderna cu zane. Creat de François Demachy, noul parfum tesut cu fir din aur dezvaluie o aura luxurianta cu accente floral-lemnoase. “Pentru a defini femeia Dahlia Divin am creat un parfum delicat si incantator”,
explica parfumierul. “I-am oferit parfumului o nuanta solara pentru a crea semnatura muzei radiante si remarcabile.”

Iata cine este imaginea acestui produs:

Exista si un concurs de lansare. Acceseaza www.dahliadivin.ro, completeaza testul din sectiunea “Home” pentru a descoperi daca esti o zeita moderna si poti castiga unul din cele 400 parfumuri din gama Dahlia sau o rochie aurie de zeita.

Cam atat pentru astazi. Urmeaza un concurs minunat, cu premii care va vor rasfata pielea si parul. Abia astept sa va spun mai multe!

Zi frumoasa,

Alice

5 comentarii:

  1. si mie mi-a ramas gandul la un parfumel Inglot :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Parfumurile Inglot mi s-au parut si mie deosebite, desi e tare greu de ales doar unul! Cat despre Dahlia Divin, si el suna bine, trebuie testat cat mai curand! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa incerc si eu produsele Inglot.
    Musai!! :))))
    FASHION-SPIKE.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere