expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

marți, 26 august 2014

Slabiciuni personale: rujuri si decoratiuni

Cu toate le avem: slabiciunile care ne fura ultimii leuti din portofel. Eu sunt chiar nevinovata, n-am mai cumparat un ruj de 2 luni jumatate. Si nu am nevoie de unul nou. Dar le visez... oh cum le visez!

Alte slabiciuni: perdelele perfecte pentru living pe care le caut si nu le gasesc - diafane, aproape opace si impasibile la gherute impertinente de pisica (visez); multe vaze diafane pline de flori de tot felul, stropi de culoare in casa; pantofi fini de purtat la un eveniment din week end si un ceas care trebuie redenumit 'Alice' de cei de la Fossil. Si perne, perne din acelea fluffy pe care sa se catere pufnind pisi, in cautarea culcusului perfect.
Pick your fav!
Rujurile sunt Nars, Revlon, Dior si Too Faced. Era sa il cumpar pe cel Dior in Paris, dar aveam 4 produse pentru buze doar in geanta de umar. M-am rusinat si am plecat sa probez pantofi, pe care i-am inghesuit de drag in bagajul de mana :) Daca o cititi pe Temptalia cred ca stiti deja ca Nars a lansat o colectie de rujuri care mie, cel putin, mi-a luat mintile.

Sper sa va placa inspiration board-ul meu, voi ce va doriti cu ardoare in perioada urmatoare? La mine, culmea, sunt prioritare decoratiunile, mai am nevoie de cateva elemente care sa 'lege' camera de zi.

Zi senina sa aveti,

Alice

5 comentarii:

  1. Sunt o mare iubitoare de perne si de ceasuri. Cumpar si rujuri, ba chiar am mai multe decat folosesc, dar ma intorc la haine si ceasuri de fiecare data. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur, inseamna ca nu va agasez daca scriu despre home decor :) Cat despre ceasuri, chiar ar trebui sa le mai dau uitarii o vreme, sunt obsesia mea!

      Ștergere
  2. uff.. un ruj dior mi-a ramas si mie in gand.. sa vedem cand ii vine randul.
    am cam multe produse in wishlist, bag de seama :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce sa facem daca ne lovesc ispitele din toate partile? :) Kisses!

      Ștergere
  3. Oh da, rujurile Nars! Mi-au placut minim 5 pe blogul Temptaliei, ce n-as da sa pun gherutele pe unul!

    RăspundețiȘtergere