expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

marți, 12 iunie 2012

Notd: Candy Nails

Hey,

Missed you, girls!

In week end am fost la munte, in Apuseni mai exact, a fost minunat. Mi-a facut foarte bine iesirea asta, am vazut atatea locuri aproape virgine, izvorul unui parau, o pestera cu lilieci, o cascada superba si am sarbatorit doi oameni importanti din viata mea si a prietenului meu.

Va arat astazi un mic experiment facut de mine acum ceva vreme. Imi pare rau ca nu am facut fotografii pe pasi, dar nu e nimic revolutionar in definitiv. Daca va intereseaza un tutorial, let me know.

cuticle oil overload, sorry, i needed it





Am aplicat pe fiecare unghie un strat de oja (pe fiecare dintre cele 5 unghii, o alta oja), apoi am trasat acele dungulite. Nu sunt in nici un caz perfecte, dar fiind culori apropiate... nu se prea observa :D. Am finisat cu topcoat si apoi m-am inarmat cu rabdare, ca s-au uscat cam greu (in unele portiuni, dungile se suprapuneau putin).

Ce am folosit:

Flormar M123, Farmasi fara nume, Flormar 04, Farmasi 56, Golden Rose 95

Ce incerc sa va propun aici? O alternativa la monotonia unei singure culori, mai ales ca e vara si niste unghii deosebite pot completa o tinuta. Ssper sa va placa.

Si un sneek peak:


o cascada mica si adorabila, mai multe poze in urmatoarea postare

Voi ce manichiura preferati vara?

Xo,

Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu