expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, 12 aprilie 2012

Mario Badescu goodies

Hello, girls!


Vreau sa va arat ce am primit de la Mario Badescu, in urma participarii la concursul de pe pagina lor de Facebook cu tema 'Care este produsul tau preferat de la MB?'.

La intrebarea lansata de ei eu am raspuns, fireste, Cellufirm Drops. Zilele au trecut, eu uitasem de concurs - nu ma stiu vreo norocoasa - iar luni imi aruncam privirea pe wall-ul de pe Fb si am descoperit ca ma numar printre castigatoare. Dupa ce am scos un tipat care mi-a speriat colegele de birou, am dat un mail cu datele si imi asteptam cuminte flaconasul de Drops. But what do you know, am primit astazi coletul si in el se aflau urmatoarele:

Chiar nu ma asteptam, am apreciat atat multitudinea de miniaturi, precum si mesajul scris de mana. A nice touch, indeed!

Din imagine lipseste Almond& Honey Scrub, pe care l-am daruit colegei mele. Eu inca nu l-am terminat pe cel luat din Baneasa, asa ca m-am gandit sa transmit the joy, poate ia si ea 'microbul' produselor MB.

Vor urma review-uri la toate cele din imagine, abia astept sa le folosesc. Produsul din stanga-jos, la care nu se vede numele, este Enzyme revitalizing mask si am crezut initial ca e fullsize (are 14 ml). Dupa o cautare pe Carespot am aflat ca produsul in format standard are 59 ml, dar nici cei 14 ml nu sunt de lepadat!


Am mai primit astazi un colet mult-asteptat, vi-l arat in seara aceasta. Hint: shoes <3!

Have a lovely day! Xo,

Alice

5 comentarii: