expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

duminică, 8 aprilie 2012

Cu gandul la vara

Hello girls,

Este timpul sa va arat papucii primiti in cadrul campaniei Zorile Store. Si cum m-a doborat o raceala oribila, acesti papucei ma fac cu atat mai mult sa ma gandesc la vara, la cat de bine ar fi sa ma plimb purtandu-i printr-un loc cald si insorit.

Daca ati citit postarea in care anuntam campania, veti observa ca perechea primita difera de cea aleasa initial de mine. Am fost sunata ulterior de o domnisoara care m-a informat ca la modelul cu pricina nu mai exista marimea mea si ca este cazul sa aleg un nou produs. Ghinionul meu, nici acela nu mai era in stoc. Asa ca am rugat-o sa aleaga o pereche de marimea 37, oricare ar fi. Ma bucur ca am mers pe mana ei, pentru ca probabil pe acestia i-as fi ales si eu. Imi vin perfect, le-am facut un mic test drive prin casa si par comozi, iar acea 'pernuta' din dreptul calcaiului ofera un plus de stabilitate.

Fotografiile sunt facute cu blitz, din acest motiv straluceste acel mic bling bling aplicat, de parca as fi modificat imaginea intentionat. Materialul pare rezistent, mai am o pereche de sandale pe care le-am remarcat pe site, cumparate dintr-un magazin Office acum ceva vreme. Sunt comode si au rezistat eroic aventurilor mele de la mare si de la diverse picnicuri. Abia astept sa vina vremea buna sa scot si papuceii la aer.

Felicitari Zorile Store si lui Blogatu pentru initiativa si pentru modalitatea inedita in care au 'imbracat' campania.

Sweet dreams,

Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu