expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

marți, 20 martie 2012

A woman's right to shoes

Buna, girls!


Aceasta este o postare fulger, menita sa dea mai departe ultimul pont aflat de la Blogatu. Scriu pentru cele care ma urmaresc, au un blog si simt ca din dressing-ul lor lipseste o pereche de papuci usori, de primavara-vara, care sa va lase picioarele sa respire si unghiile sa fie admirate. Pe scurt, Zorile Store 'ne da papucii'... la drive-test. Citez: "Prima etapa consta in alegerea produsului si scrierea unui articol in care mentionezi campania ZorileStore.ro si perechea de papuci aleasa de tine."

Eu mi-am ales o pereche de sandale intr-o nuanta neutra, pe care abia astept sa le scot la plimbare prin parc, cu unghii pictate in turcoaz, fuste maxi si alte piese summery de prin dulap. Link! Imi placeau si acestea, dar nu vad disponibila marimea mea.

Si pentru ca regula campaniei este 'primul venit, primul servit', va recomand sa va inscrieti din timp. Veti gasi la Blogatu toate informatiile, precum si formularul care trebuie completat. Good luck!


XO,

Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu