expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

marți, 20 martie 2012

Lansare FASHIONRED CARPET by Dorin Negrau - backstage & make-up

Hello,

model 'capturat' in culise
Aseara am participat la evenimentul ce marca lansarea colectiei FASHIONRED CARPET by Dorin Negrau, la Palatul Sutu. Printre acorduri de pian, pahare de sampanie si defilari de rochii colorate, fluide si delicate, am aruncat un ochi si la machiajul realizat de Anca Ivan impreuna cu ajutoarele sale de la Le Makiage - asa cum ii sta bine unui blogger de beauty. 

Texturile vedeta ale colectiei au fost muselina, matasea, voalurile cu insertii in culori rafinate, pastelate, dar si asocieri inedite de materiale. Fundamentul machiajului care a intregit aspectul modelelor a fost eternul smokey eye.
S-a dorit a fi o reinterpretare a anilor '60, cu un accent grafic in coltul intern al ochiului si cate un 'buchet' de gene false pe linia genelor de sus, precum si pe cea de jos.
S-a tinut cont de accesorii si de liniile colectiei, imprimandu-se machiajului o usoara tenta romana (vizibila si in coafura).



Surprinzator de energica dupa atatea ore de manuire a pensulelor, Anca a machiat-o si pe colega mea de la Diva Hair, utilizand o paleta cromatica neutra pentru ochi si o culoare puternica, vie pentru buze.
work in progress
All done!



 De altfel, rosul a fost culoarea definitorie a serii, regasindu-se in dresscode-ul impus de organizatori. Eu am trisat putin, iar aliatul meu a fost rujul de la Flormar, Selection nr. 34, pe care il voi prezenta mai pe larg intr-o postare viitoare.





A fost o seara placuta, marcata de eleganta rochilor, lumina discreta a candelabrelor, notele de pian de pe fundal si acentelele de hair&make-up, care mi-au placut foarte mult. Multumiri organizatorilor pentru invitatie!

As for you, girls... daca sunteti in cautarea unei rochii care sa va transforme intr-o prezenta deosebita intr-o noapte anume din viata voastra... check out the collection!

Scuzati-mi perspectiva,  mereu din spate, am preferat sa nu migrez prin multime

Preferata mea


N-am apucat sa cercetez prea bine baza aplicata, dar m-a incantat finish-ul  
   
Omul serii
Acestea fiind spuse, sper ca v-a placut abordarea mea.Maine va arat un haul primavaratic, stay tuned!

Xo,

Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu