expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, 20 februarie 2012

NOTD again: Magnetic green

Hello,

It's me again! Am cazut si eu prada 'isteriei' cu oja magnetica de la Flormar, iat-o in toata spendoarea sa. S-a aplicat frumos, am observat ca daca stratul de oja este putin mai gros rezulta un model mai definit. Timpul de uscare este foarte bun, am asezat peste ea un strat de topcoat de la OPI si eram good to go.


Este clar o alternativa la ojele traditionale, cred ca urmatoarea pe lista este cea visinie. Si stati aproape, am o surpriza pentru voi!  

2 comentarii:

  1. mama, ce bine arata Verdele asta. Eu pusesem ochii pe rosu, dar imi place si asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Glad you like it! Eu am o pasiune pentru verde, a fost my first choice. Acum vreau rosu :))

    RăspundețiȘtergere