expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

marți, 14 iulie 2015

Rujul mat Inglot si fardul meu preferat (I'm back!)

Hello, my ladies!


Ma intorc la voi cu drag si dor. N-au fost niste luni usoare, deloc. As vrea sa va explic in detaliu, m-am decis sa fiu mai deschisa pe blog. Au fost zile cand am dormit o ora din cele 24, in fund pe podea langa patul de spital al tatalui meu sau pe o targa de pe hol. Zile cand imi rasunau in urechi cuvinte sinistre. Sunt imagini pe care n-o sa mi le sterg vreodata din minte, spaime care imi vor bantui somnul. Dar asta intr-o postare ce va urma. Nu cred ca as fi rezistat lunile acestea fara atata energie pozitiva primita din jur. Uneori m-au sprijinit mai mult prieteni pe care inca nu i-am intalnit, decat unii care mi-au jurat amicitie. Iar familia (a mea si a sotului meu) mi-a fost piatra de capatai.
Inglot 405

Ia sa ne intoarcem noi la lucruri mai frumoase si mai facile :) Am recunostinta eterna pentru colaboratorii care m-au pastrat pe listele lor de PR, unele evenimente de frumusete au fost adevarate guri de aer proaspat. It's nice to talk beauty :)
Inglot 430 matte

Inglot a lansat acum vreo 2 saptamani o colectie de 5 rujuri mate, rezistente, cu nuante irezistibile. Ne-au ispitit si cu AMC BROW LINER GEL, un produs pentru conturarea sprancenelor versatil, usor de folosit. 
Foto: Inglot SUA
Bineinteles ca nu exista vizita la magazinul lor din Baneasa care sa nu includa cumpararea unui fard (doua-trei). De data aceasta privirea mi s-a oprit pe Eyeshadow Pearl 405, o nuanta incredibila de auriu copt, destul de profund.
Textura este de unt, cat se poate de simplu. Iei putin pe deget si ai acoperit intreaga pleoapa mobila. Pui apoi un maro mediu in pliu, un liner subtirel la baza genelor si arata spectaculos, de parca te-ai machiat macar 30 de minute. E o nuanta foarte frumoasa, care cred ca se potriveste cu orice culoare de iris.
In lumina foarte puternica arata cam asa. Nu am alte lucruri vitale de spus, iata un rezumat. Este versatil, rezistent chiar si fara primer, a costat 16 lei (era la reducere). L-am purtat aici:

Si cam atat pentru astazi, mi-era asa dooor sa scriu! Oh, oh! Va rog iertati link-urile inca invalide din bara de sus, Mi-am prins urechile in tema aceasta noua, dar ma incapatanez sa o pastrez. Astept pareri si va imbratisez!

Kisses, 

Alice

7 comentarii:

  1. Welcome back!!! Simt in tonul tau ca lucrurile s-au mai asezat in viata ta! Asa sper! :)
    Faci sa para totul atat de simplu cand spui astfel, arata excelent in combinatie cu ochi, tenul si parul tau incat imi vine sa dau fuga in miez de noapte si sa dau iama in cutia in care imi tin ascunse fardurile pentru ochi...

    Pupici si imbratisare pentru revenire! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt pe nisip miscator, Ilda, dar fac eforturi :)

      Sa stii ce e un fard wow, abia astept sa imi iau o paleta in care sa ordonez toate mono-urile de la ei si sa le folosesc cat mai des. Multumesc de vizita, huuugs!

      Ștergere
  2. Superba nuanta de fard, I need it! Data viitoare cand mergi la ei ia-ma cu tine :D Hugs si bine ai revenit pe blog! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit! Ne-a fost dor de tine!
    Ohhh de as avea Inglot aproape si eu as cumpara cate un fard doua mereu! Acesta ales de tine e cu adevarat superb! Si nici rujul ala nu ma lasa indiferenta! Am facut o fixatie pentru rujuri mate dar nu detin nici unul. Foarte logica treaba, nu?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, multumesc! Si mie de voi, rau de tot! Inteleg ce zici, noi femeile apelam la o logica imbatabila cand cumparam cosmetice :D Daca vii vreodata in Buc, da-mi de stire si impart cu tine discount-ul meu de la ei :)

      Ștergere