expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

duminică, 8 martie 2015

Idei de cadouri accesibile (pentru intarziati)

Hello, ladies!


Cine n-a primit vreodata vestea ca trebuie sa faca o vizita neprevazuta? Se intampla uneori. Sau poate ati avut o saptamana atat de plina, incat nu ati reusit sa va planificati cadouri. Pentru ziua de astazi, ziua femeii, Nivea ne propune cateva seturi utile si foarte accesibile pe care le puteti gasi in orice market. 

Cadoul special contine: NIVEA CELLULAR ANTI-AGE Crema de zi, Crema de ochi. Pret pachet: 68,4 lei.
Cadoul special contine: NIVEA Lapte de corp Hranitor sub dus 250ml, Gel de dus Creme Care 250ml.
Pret pachet: 23,4 lei.

Pe acesta cred ca mi l-as cumpara si singura, sunt doua produse utile si usor de folosit. Sunt la a treia sticluta de lapte de corp care poate fi folosit sub dus si lenesa de mine n-a fost niciodata mai incantata.
Cadoul special contine: NIVEA Crema de zi hidratanta pentru ten normal, deodorant Fresh Natural. Pret pachet: 22,1 lei.

Mi se pare ca au facut o treaba buna cu ambalajul si voi, cumparatorii, scapati de o grija in plus. O crema si un deodorant arata mult mai bine in pachetul propus de Nivea, decat ratacite printr-o punga de cadouri.

Atat pentru astazi, sa petreceti frumos si sa va simtiti iubite!

Hugs, 

Alice

2 comentarii:

  1. faine tare seturile! imi plac foarte mult produsele lor :)
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt fana gelurilor de dus, am incercat de curand si un serum interesant. Urmeaza un review :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere