expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 14 ianuarie 2015

Bourjois Silk Edition Powder, ajutorul din geanta

Buna, ladies!


Am atatea subiecte despre care vreau sa va scriu si atatea fotografii in gand, dar uneori n-am energia necesara. Cand nu le merge bine celor apropiati parca ramai si tu fara vlaga. Dar cum blogul acesta este locsorul meu virtual preferat si incerc sa uit macar cateva minute de apasarile cotidiene, iata ca am revenit cu un nou articol. As vrea sa va spun cateva cuvinte despre Silk Edition Powder, pe care o folosesc mai mereu din decembrie.
Click for more
O buna bucata de vreme nu am cumparat pudre, din dorinta de nu incarca excesiv tenul. Interesul pentru segmentul de beauty a adus cu el si un research sustinut. Astfel m-am convins ca un produs de calitate nu iti usuca tenul (ce povesti!) si nu trebuie sa scoata in videnta orice imperfectiune, chiar invers. Am tot utilizat pudre accesibile: Rimmel Stay Matte, Maybelline Matte Maker, Maybelline Fit Me, una Sephora destul de ok, pe care n-am mai gasit-o in magazin. Mai am MUFE HD, dar este un produs de precizie, nu de aruncat rapid pe ten dimineata.

Nu cer multe de la o pudra: imi doresc sa nu modifice nuanta fondului te ten, sa fixeze machiajul si sa il pastreze impecabil cat mai mult timp fara a scoate in evidenta ridurile de sub ochi, din jurul gurii. Aproape toate folosite pana acum bifau aceste atribute, cu variatii la capitolul longevitate.

Care sunt, atunci, avantajele pudrei Silk Edition de la Bourjois?

  • este, asa cum ii spune si numele, fina si matasoasa (macinata mult mai marunt fata de Stay Matte de la Rimmel, spre exemplu)
  • promite ca va atenua porilor deschisi si face asta, mai ales daca folositi buretelul din dotare (si il spalati cu religiozitate apoi)
  • se impaca de minune cu fondul meu de ten Haute Tenue de la Clarins, in conditiile in care acesta are si el un aspect destul de mat
  • nu incarca, nu o simt pe ten
  • nu se ia produs in exces pe pensula, nu zboara pretutindeni si nu trebuie suflata de pe ambalaj inainte de a-l inchide
  • ambalajul este minunat, am gasit un filmulet in care puteti vedea cum se comporta
  • pretul este unul ok, in jur de 40 de lei.
Eu am nuanta 52 Vanille, este disponibila in 4 nuante. Cred ca nu ar strica macar 4 nuante in plus, poate ca le vor lansa in viitor. Are 9 grame. Ambalajul e subtire, nu il simti in geanta, nu ocupa loc inutil in geanta de machiaj. In carcasa este integrata si oglinda, un mare plus pentru mine.

Urmatorul produs Bourjois pe lista de cumparaturi este fondul de ten Healthy Mix, de care am auzit atatea lucruri bune. Vreau ceva mai lejer, de zi cu zi. Daca va aparea un fond de ten Silk Edition... tind sa cred ca ne vom imprieteni repejor.

Cam atat pentru astazi, Astept intrebarile si parerile voastre in comentarii, poate am ratat vreun detaliu care v-ar putea interesa.

Va imbratisez,

Alice

P.S.: Alt produs Bourjois trecut pe lista de review-uri viitoare :)
Bye!

9 comentarii:

  1. Pe mine pudra asta m-a convins sa las deoparte preferata mea din ultimii ani, Phisician's Formula. Este foarte faina nuanta, completeaza fondul de ten, prelungeste rezistenta blushului si a corectorului.
    Si iubesc si celalalt produs Bourjois... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca am uitat sa mentionez pudra PF, mi-a placut si mie, dar o puteam folosi doar vara (dupa ce prindeam putina culoare). Bourjois chiar e pe val in ultima vreme :)

      Ștergere
    2. Hmmm, daca e mai buna decat Physician's Formula (care nu m-a incantat in mod deosebit, desi toata lumea o lauda), ma gandesc sa o testez si eu. Spune-mi, te rog, nuanta 52 Vanille ce subton are, galben sau roz? Am avut o alta pudra de la Bourjois, Healthy Balance, in nuanta 53 si mi-era foarte inchisa, am folosit-o doar vara cand pe corp eram f bronzata si pe fata alba ca sa-mi dea culoare si la fata :) Aceea nu matifia deloc, dar am folosit-o pt culoare. Ma gandesc ca 52 din Silk Edition mi-ar fi potrivita acum, doar ca depinde de subton...
      Mersi

      Ștergere
  2. o am si eu acum, dar in comparatie cu mac mineralize, max faxtor si sally hansen este cam ... nu stiu cum sa spun, mai naspa. te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate MF e prea inchisa pentru mine, orice artificii as incerca. SH mi se pare mai degraba brand de produse pentru unghii, altceva nu am incercat de la ei. Iar cea Mac e pe wishlist pentru viitor. Pe pielea mea se comporta chiar ok pudra Bourjois, dar fireste ca fiecare e diferit si uneori ni se potrivesc lucruri diferite. Pup, Stella!

      Ștergere
  3. Din review-ul pe care l-ai facut, m-ai convins sa am in vedere aceasta pudra cand voi mai termina din pudrele pe care le am :) pupici


    http://madalinaelenao.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii ca ma incanta mult ceea ce citesc despre pudra asta! Si asta o spune o fata ce nu prea mai are de-a face cu pudra de multi ani! :)
    S-a notat! Multumesc pentru review!
    Astept postarea-review anuntata...

    Kisses, lady! Sa ai saptamana usoara si fiecare zi sa-ti aduca motive de bucurie!
    Ilda
    Lavender Thoughts


    RăspundețiȘtergere
  5. Nu prea folosesc pudra. Foarte foarte rar, asa ca nu investesc inutil, dar e bine de stiut! Merci

    RăspundețiȘtergere