expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, 29 septembrie 2014

Notd: Jam n'Jelly de la Essie

Hello, my ladies!

Iata o noua oja de la Essie, colectia mea creste si nu pot decat sa ma bucur. Am primit-o si pe aceasta de la o prietena draga (saraca de ea, a devenit furnizor de Essie) si o ador. E o culoare atat de neobisnuita pentru mine, cu un sidef fooooarte fin si un subton evident albastrui, rece. Clar nu e o nuanta de toamna, dar zau daca imi pasa.

Glossy ♥
Ce ma surprinde e cat de diferit arata in functie de lumina, Aici e putin mai stearsa ca in realitate, dar voiam sa va arat si culoarea actuala a parului :)
Fotografia cu tenta cea mai apropiata de realitate. Luciul acesta minunat se datoreaza si topcoat-ului de la Milani, va spun intr-o postare viitoare si de unde sa il cumparati.
Vedeti sideful pomenit mai sus si in sticla, cred ca imi place tocmai pentru ca este atat de fin. 
Si o imagine cu flash, pentru a surprinde subtonul. Sper ca v-a placut aceasta oja, eu abia astept sa imi revin din raceala si sa ii asortez un ruj zmeuriu, de toamna (sa imi tineti pumnii sa nu fie ceva mai grav, maine merg la doctor).

Va imbratisez de la distanta, sa nu va contaminez :D si va doresc o saptamana usoara!

Alice

10 comentarii:

  1. mvai, cat de simpatica e :D si ce nume haios are!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mai ca iti vine sa iti faci un sandvis cu jam n'jelly :D Te pup!

      Ștergere
  2. Ce fumoasa este oja! Imi plac mult ojele cu sidef, iar culoare este numai buna pt sezonul asta, alunga monotonia.

    Sper sa nu fie ceva grav! Sanatate multa!

    Te-am nominalizat la un Tag, daca iti face placere si nu l-ai completat inca, gasesti detalii despre el aici: http://ebonyvintage.blogspot.com/2014/09/tag-very-inspiring-blogger-award.html

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glad you like it! E un virus incapatanat care nu vrea sa cedeze, of. Multumesc de urari si de tag, ma mobilizez :*

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa culoare. Ai noroc mare ca ai astfel de prietene care stiu ce cadouri sa iti faca :)

    RăspundețiȘtergere