expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 24 septembrie 2014

Demna de o femeie puternica

Ma pregateam sa scriu despre aceasta vanity ca e demna de o printesa. Apoi m-am razgandit. Eu ma trezesc zilnic la ore mici si jonglez cu destule responsabilitati incat sa merit asa ceva. La fel cum meritati si voi, indiferent ca va petreceti zilele in sali de curs sau de sedinta. Zic ca e mai bine sa fii stapana pe tine si in stare sa impaci rujul rosu cu lista de task-uri zilnice, decat... printesa si atat. Si nu ma refer aici la titlul nobiliar, ci la femeile trofeu, care necesita cavaleri pe cai albi si diferite interventii de salvare.

Daca n-as avea cheltuieli programate deja, zau ca mi-as comanda minunatia aceasta. E de pe Vivre, bineinteles.
Am I right?
Daca n-ati mai comandat pana acum si va doriti un mic discount, urmati acest link http://www.vivre.ro/user/invite/id/126873.

Iar daca aveti deja o masa de toaleta, dar va lipseste o oglinda pe masura, intrati la sectiunea 'Mobilier baroc' si minunati-va. 
Aceasta e 145 lei. Eu militez pentru mixul de piese moderne cu accente din acestea pretioase.
Pe final, inca una. Sa aveti o zi senina, ladies!

Cu tot dragul,

Alice

6 comentarii:

  1. Toate sunt frumoase, foarte frumoase. Mi-ar plăcea una în dormitor, eventual încadrată de nişte perdele albe, diafane. Şi împopoţonată cu un clopot de sticlă sub care să pun pensulele de makeup, ca să nu se aşeze praful peste ele. Aş mai pune un scaun tapiţat, în dungi gri/roz pastel şi aş atârna de el o pătură împletită groasă. Iar sub ea, papuci pufoşi de casă, în care să-mi încălzesc picioarele cât mă machiez :) Şi, dacă aş avea-o, aş sta chiar să mă pieptăn seara în faţa ei :)) Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You sure know how to paint a picture. Acum mi-o doresc si mai tare <3

      Ștergere
  2. Eu am o lista de dorinte ce cuprinde linkuri! Pe-acolo mai trage cu ochiul al meu drag, cand are nevoie de "inspiratie"! Si, ca surprizele sa fie surprize, lista e luuungaaa! :)) Ai dedus deja ca astazi i-am adus un update! :D

    Hugs!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai tu, lady? Mai rau e ca uneori mi-as cumpara jumatate de site, sunt o cumpatata... ce sa zic :D Tin pumnii sa ajunga in casuta ta :*

      Ștergere
  3. Offff ce pui tu aici?!?!? Ce imi faci tu mie?!:)))
    Sunt superbe!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere