expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 30 aprilie 2014

Arome noi pentru barbati memorabili

 Hello,
 
 Am primit de curând două comunicate care mi-au atras atenția. Nu știu voi, dar eu îi cumpăr soțului meu ceasuri, parfumuri, pantofi, ce îmi atrage mie atenția. În 90% din cazuri fac treabă bună, am ajuns să îi cunosc preferințele.
 În primul rând, acest vizual dovedește că sintagma less is more are rostul său. Aproape că emană miros :)
Și am aflat că:
 
'Robust, puternic și rafinat, noul parfum Dsqured INTENSE HE WOOD este parfumul bărbatului  contemporan care traiește în oraș, dar care visează sa locuiască în mijlocul naturii.
Noua aromă de la Dsquared2 a fost inspirată de He Wood, primul parfum creat de designerii de origine canadiană. Această interpretare a naturii în toată senzualitatea ei magnifică este subliniată de principalul protagonist al aromei: notele masculine de lemn.

Intense He Wood reprezintă simbioză intensă, rafinată a trei elemente: Aer, Apă și Lemn.
Aerul este antrenant și îmbietor. Se regăsește în notele rafinate de mosc amestecate cu ambră vegetală senzuală și notele elegante de pin argintiu.
Apa este revigorantă. În acest parfum este reprezentată de cristale de tămâie ce vibrează cu un acord transparent-acvatic, flori și frunze de violete.
Lemnul este puternic și senzual și se regăsește în notele profunde, misterioase de lemn de santal și de guaia care accentuează prezența lemnului de cedru și a vetiverului.'

 Poate se apropie vreo aniversare sau doriți să răsfățați un soț, un părinte.
 
 Din cu totul alt spectru de interes este următorul produs, care arată așa:

'Noul parfum Moschino Forever Sailing este proaspăt și revigorant precum briza mării, cu o personalitate pasională și plină de energie, dedicat bărbaților cu un stil de viață atletic, mereu în mișcare, navigatori și exploratori.
O combinație unică de note clasice și senzații vibrante, în care aroma senzuală de ambră și delicatețea moscului și a frunzelor de paciuli se deschid în fața unui acord ”blue-sky” cu note de lavandă și boabe de ienupăr, pentru a dezvălui o armonie de mentă înghețată, transpusă de accentele de lamâie și de grapefruit.'

Am păstrat informația intactă, pentru că pe mine m-a determinat să le încerc data viitoare când ajung în Sephora. Primul, mai ales.

Și ca să va dovedesc că prima frază este adevărată, iată ce a primit al meu soț de curand. Mesajul rămâne confidențial :)
Să vă aud, care vă tentează? A ce v-ar plăcea să miroasă cămășile scrobite din garderoba masculină?

Zile senine să aveți,
  
Alice  

9 comentarii:

  1. Al meu iubit are un parfum inconfundabil pe care il iubesc, insa recunosc ca descrierea primului parfum m-a facut sa visez si da, il voi cauta la prima vizita in Sephora.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu are vreo 3, dintre care unul absolut fascinant. Mergem sa il mirosim la urmatoarea tura de cumparaturi :*

      Ștergere
  2. Prietenului meu ii plac parfumurile mai calde, fara note reci, acvatice (and I'm not complaining. si eu prefer parfumurile calde). Insa ma declar indragostita de ceas!
    Este unul din cele mai frumoase ceasuri pe care le-am vazut in viata mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am indreptat in ultima perioada tot spre parfumuri calde, solare... yum! Ceasul este, culmea, Asos own brand. Are mai mult valoare sentimentala decat materiala :)

      Ștergere
  3. Ma atrage primul parfum, imi place si denumirea lui - aspect important pentru mine! :))
    Are un parfum al sau cu care ma da gata la orice adiere! :D

    Pupici, Alice!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In a doua fraza, fac referire la sotul meu! :)) Mi s-a parut de la sine inteles, apoi mi-am dat seama ca pare lacunar!

      Ștergere
    2. Si pentru mine conteaza numele, acord o importanta deosebita acestui aspect. Si al meu sot are arome semnatura :) Te pup!

      Ștergere