expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 12 martie 2014

Vivre si o recomandare

Hello,


A venit momentul sa va scriu si despre noua comanda Vivre. Am cateva bijuterii aici, inclusiv o fata de perna pentru o canapea pe care nu o am inca :D Va dau voie sa radeti de mine. Coletul a ajuns in intervalul semnalat de ei, ca mereu. Am primit produsele ambalate cu grija, in multa folie cu bule.
Buuun, sa le luam pe rand.

Daca va intrebati ce-o sa fac cu ele, imaginati-va cateva lalele pitice si cativa trandafiri de ceai in minunile astea.

Sticlele sunt lipite, pentru mai multa stabilitate. Au costat 25 lei, cat o vaza simpla. Asta e motivul pentru care va tot recomand Vivre. Am apucat sa fac o fotografie demonstrativa, sper sa va placa.
Daca vi le doriti si voi, sunt inca pe site. Le gasiti la sectiunea Note Romantice, iar daca folositi invitatia mea primiti o reducere de 20 lei dupa prima comanda. Here it is: http://www.vivre.ro/user/invite/id/126873.
Un vas de portelan pentru gatit, imi pare rau ca nu am comandat decat unul. E perfect pentru portii individuale de sufleu, paste etc. A costat 8 lei. Va anunt daca revine in stoc, sa imi mai lasati si mie vreo 3 :)
Iata si fata de perna cu pricina. Am vrut initial o versiune in nuante mai neutre, dar s-a vandut instantaneu. E foarte bine finisata si sper ca nu arata ca acele covoare persane din anii '90. Nu stiu daca pastrez ciucurii, dar ma bucur ca am cumparat-o.

Sper sa va placa! Love,

Alice

18 comentarii:

  1. Vaza e superbă, îmi place la nebunie ideea :D La fel şi faţa de pernă, stai linistită, pattern-ul e reuşit. Enjoy the goodies, pup!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult, tu esti the crafty one :) Cu perna aveam ceva emotii, dar am ajuns sa o apreciez. Te pup, multumesc!

      Ștergere
    2. Haha, the crafty one :D Îmi place asta, thanks :*

      Ștergere
    3. Just stating the obvious, my dear :D :*

      Ștergere
  2. Tiu esti experta in Vivre. Cand o sa vreau ceva, la tine o sa apelez sa ma indrumi. Frumoasa fata de perna:). Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sunt? :)) Apar mereu lucrusoare frumoase pe site, in functie de ce iti doresti gasim noi ceva :D Pup!

      Ștergere
  3. ce imi plac recipientele vaze pentru flori!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le recomand cu toata inima, n-a fost om care sa calce in casa mea si sa nu le aprecieze!

      Ștergere
  4. imi place fatza de perna, sigur o sa ai si canapeaua!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasa e vaza <3
    Chiar o vazusem pe Fb si am intrebam de unde ti-ai luat-o :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Of, Alice, tu vrei sa raman fara bani cu minunatiile astea prezente aici! Nu vreau sa intru pe vivre, nu vreau ... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima data e mai greu, iti spun eu! Dupa cum vezi, eu fac comenzi micute, nu ma avant la sume prea mari. Poate merge 'reteta' asta si pentru tine.

      Ștergere
  7. Sa le folosesti cu placere.
    Sticlutele sunt preferatele mele. Dau un aer romantic oricarei incaperi. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate ca suna prostesc, dar am o intrebare. Reducerea aia de 20 lei o primesc dupa ce imi ajunge acasa prima comanda? Am doua comenzi date si inca nu le-am primit, dar a doua nu a avut acea reducere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am dat un mail in legatura cu aspectul aceasta si mi s-a spus ca ofera creditul cand se elibereaza facturile in departamentul lor, la finele lunii. Nu e prostesc deloc, m-am intrebat si eu asta initial.

      Ștergere