expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 12 februarie 2014

Cutia cu sugestii: Tinute pentru Valentine's

Hello,


Nu sunt eu mare fana a acestei 'sarbatori', dar o idee de tinuta nu cred ca strica. Asa ca  iata cateva posibile variante. Cum nu mai aveti timp sa cumparati produsele pe care vi le prezint eu, alegeti ceva similar din garderoba sau din magazinele de la noi.
Mine, all mine!
O rochie intr-o nuanta puternica, cu un machiaj puternic la ochi si un colier auriu la gat. Suna bine? Poate si un cardigan peste, in caz ca mergeti intr-un loc mai chilly.
O piesa inflorata, delicata, purtata cu botine scurte din piele intoarsa bej si parul impletit lejer. Un ruj trandafiriu si niste cercei simpli vor completa tinuta.
Daca va simtiti mai confortabil intr-o rochie cu maneci, cea de mai sus poate fi o optiune. Imprimeul este optional, dar evident adorabil. Am oftat si am trecut-o pe wishlist, bineinteles. Aici cred ca putem miza pe ruj rosu mat (cat mai rezistent la transfer), un messy bun si o curea subtire aurie in talie. Niste botine cu toc mediu, in ce culoare va doriti, vor definitiva look-ul.
Rochia de dantela - o alegere fireasca intr-un context romantic. Nu imi place deloc cum e accesorizata aici, drept sa va spun. Eu as alege un ceas auriu cu aspect vintage, bucle lejere si cel mai comod pantof nude pe care il am. Un plic supradimensionat (sa ai loc de pudra si de gloss), un machiaj in tonuri brune si aurii si esti good to go.
Daca vii direct de la birou la intalnire, poate n-as fi rau sa porti ceva mai... acoperitor. Tonurile de roz prafuit si negru pastreaza feminitatea tinutei, iar seara poti schimba cerceii si poti adauga o pereche de pantofi deosebiti (cu tenta metalica sau un toc mai inalt s.a.). Daca nu ai rochii office in garderoba, o fusta midi si o bluza cu guler petter pan vor alcatui o tinuta usor de accesorizat si de transformat from day to night.
Daca ai ales a little black dress, pluseaza cu un sacou sau un mantou intr-o culoare remarcabila. Acesta din imagine este atat de frumusel, incat aproape regret zapada de saptamanile trecute. Aproape!

V-ati gandit cum va imbracati vineri? Sarbatoriti? La mine cred ca fi party @home, am descoperit un restaurant dragut si voi comanda un desert special (sa speram ca nu ma citeste mister :D).

Sa aveti o zi frumoasa,

Alice

19 comentarii:

  1. Daca te citeste, ai pus-o:)).
    Sunt frumoase sugestiile tale. Eu inca nu m-am gandit la outfit:p. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei scaneaza blogul, dar la postarea asta despre rochite ma indoiesc ca se va uita :)) Thx, sunt sigura ca ai de unde alege ceva! Te pup

      Ștergere
  2. Ador rochitele<3
    Deja cred ca am dat si raspunsul la intrebarea cum va imbracati:))) o sa fie clar o rochita iar restu ma mai gandesc cat mai am timp:d
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa, ma bucur, uneori trebuie sa mai evadam din pantaloni/jeans. Spor la compus tinuta! :*

      Ștergere
  3. Cea alba e superba <3
    Te astept sa te inscri la concursul pe care il organizez pe blog http://chose-to-shine.blogspot.ro/2014/02/giveaway-cupioro.html

    RăspundețiȘtergere
  4. noi nu sarbatorim dar totusi anul trecut am primit la birou un buchet de 9 trandafiri si o inima mare, chiar in timpul unei discutii despre cat de impotriva acestei sarbatori sunt eu :))
    nu stiu ce o sa fie anul asta, dar niste cosmetice naturale am pus deoparte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahah, cat de tare! Si eu sunt la fel, ma enerveaza sa ma aliniez la tendinte. Dar motive pentru o tinuta draguta, un gest frumos se gasesc des intr-un cuplu reusit :)

      Ștergere
  5. Alegeri fooaaarte frumoase!!! M-ai facut sa bantui pe site-uri in conditiile in care ar trebui sa fiu in pat caci ma simt franta! :))

    Puup!
    Merci pentru inspiratie!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Suna grozav ideea acelui desert! Tot party home am si eu in minte! :D
    Raspund "in rate", ti-am spus ca-s nauca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, sper sa aiba succesul preconizat ideea mea! Aww, tired Ilda >:D<

      Ștergere
  7. AWWW what a CUTE post:) Im so happy to follow you

    Check out my new post...HOT travel inspiration...Yucatan :)

    Have a fab weekend dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Oh la la! Rochița cu margarete, cu mâneci lungi. Am intrat pe link și-am văzut că e și decentă ca preț.
    Îmi place cum ai gândit accesorizarea rochie albe din dantelă, categoric prefer varianta ta față de cea prezentată în poză.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E asa frumusica, din pacate eu n-as incapea in ea (are dimensiunile restrictive la bust). Multumesc, in poza e un fel de ghiveci :))

      Ștergere
  9. M-ai cucerit cu rochitele, sunt intr-adevar o alegere buna.

    RăspundețiȘtergere