expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

duminică, 1 septembrie 2013

Blogsale: YR, The Body Shop, Cargo, Peggy Sage, Sleek

Buna, ladies!

Am un blogsale mic pentru voi astazi, cateva palete si un fond de ten. Am facut un inventar al colectiei mele de make up si am decis ca anumite lucrusoare au nevoie de o noua casa.

Primul venit, primul servit. Va rog sa imi lasati un comentariu exprimandu-va dorinta de a cumpara produsul, iar apoi un mail. La pretul fiecarui produs se adauga 5 lei pentru taxele postale.

Sa incepem:
 
Parfum Yves Rocher 'Moment de Bonheur', aprox. 28 ml din cei 30. Pret intreg 140 lei, pretul meu 40 lei - REZERVAT

 
Fond de ten fluid Peggy Sage, doar incercat. Pret intreg 84 lei, pretul meu 40 lei. Nuanta Beige Sable
 Paleta Cargo 'Paris' - doar incercata, foarte frumoasa! (dar am culori asemanatoare in colectie) - 35 lei (pret pe site oficial - 30 dolari)
Paleta '02 Smoky Moonstone' de la The Body Shop, folosita de 3 ori - 40 lei (in magazin e la reducere la 80-85 lei)
Paleta 'Me Myself and Eye' de la Sleek, consumata cat se vede - 20 lei - Vanduta

Asta e tot, shop away! Kisses,

Alice

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Buna, nu ma intereseaza schmburile pentru ca incerc sa mai eliberez sertarele si sa economisesc bani pentru ceva de pe wishlist. Sorry, sper ca intelegi :)

      Ștergere
  2. uite ce am eu
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.404394489673396.1073741828.275770302535816&type=3

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. As vrea eu parfumul daca oferta mai e valabla... Sunt din bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, al tau e. Da-mi un mail pe enachi_alexandra@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere