expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, 21 februarie 2013

Alerta River Island

Buna dimineata, ladies!


Saptamana aceasta a fost cu multe suisuri si coborasuri, dar mi-am propus sa am o atitudine pozitiva si sa ma contruiesc in jurul meu o bula de energie si happy thoughts. Sper sa imi reuseasca, tineti-mi pumnii!

Ca sa revenim la subiectul postarii, va anunt ca River Island are transport international gratuit pentru urmatoarele 48 de ore. Puteti gasi o groaza de minuni in sectiunea de Sales.
Daca as avea bani acum, mi-as cumpara jacheta asta, imi place la nebunie! Din pacate nici nu e inclusa la sales acum, poate alta data.

Sa imi spuneti daca v-ati luat ceva. Kisses,

Alice

8 comentarii:

  1. Si mie imi place jacheta. Sper sa ajung si eu cat de curand intr-un magazin River Island.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut niste rochite absolut geniale pe site dar ma abtin, chiar e greu! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ufff ce superba e jacheta numai pretul nu e asa superb sa ne placa:)))am vazut destule lucruri frumoase dar parca exact alea care au un pret nu pe placul meu pt ca nu dispun de acei bani acelea ma atrag=)))
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, cat mi-o doresc si eu! Si da, alea cu pret restrictiv par cele mai atragatoare. Sa ni le luam pe toate, chiar la reducere, asta iti doresc! Te pup!

      Ștergere