expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 23 ianuarie 2013

Noi aparitii: Colectia Aristoclash de la Bourjois

Buna, fetelor!


Nu stiu voi, dar eu in ultima vreme adun tot mai multe farduri, creioane si accesorii mov. Poate si pentru ca m-am convins, dupa atatea incercari, ca aceasta culoare complimenteaza foarte bine ochii mei verzi-caprui. Nici rujurile cu subton rece nu imi sunt straine, de fapt chiar va voi prezenta cateva intr-o postare viitoare.

Ultima colectie Bourjois, intitulata Aristoclash, are un vibe foarte violet si o abordare mult mai indrazneata, fata de nuantele intalnite pana acum la standurile lor. Ia priviti vizualul:



Si cum vanez mai mereu promotii cat mai bune pentru voi si pentru subsemnata, mi-a fost greu sa nu observ ca, la cumpararea a doua produse din colectie, primiti cadou un ruj intr-o nuanta potolita, numai buna de zi cu zi. Parca as vrea sa trec printr-un magazin B&B sa arunc o privire (colectia se vinde exclusiv prin acest lant de magazine).

Bourjois a mai lansat de curand si primul lor BB cream (o versiune compacta, foarte travel friendly), precum si un BB gloss 5 in 1 (are in compozitie unt de caise, yum!), care promite sa complimenteze cat mai multe tonalitati ale tenului.


Ce va tenteaza din cele prezentate mai sus? Ati incercat pana acum un BB cream in varianta compacta? Dar un ruj din cele aparute? Do tell me, sunt vesnic curioasa :)


Sa aveti o zi senina,

Alice

6 comentarii:

  1. 8 in 1 ? face si micul dejun ? glumesc , chiar este un produs interesant , in general imi plac cele de la Bourjois , cu deodorantele de la ei nu am avut noroc , se defectau dupa 2-3 pufuri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de mic dejun, dar cat de bine ar fi sa ne machieze singur? Cat timp am economisi dimineata... Ciudata treaba cu deodorantele, eu folosesc doar stick si singurul defect pe care l-am gasit unuia e ca s-a rupt de la mijloc si mi-a distrus o bluza pe ziua respectiva.

      Ștergere
  2. Arata bine rujurile, si rimelul m-ar tenta, si lacul mat... gata, ma opresc aici! :D
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rimelul promite volum, asa ca ma tenteaza rau. De rujuri nu mai zic...

      Ștergere