expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sâmbătă, 15 decembrie 2012

Beauty bloggers meeting, sau ce am facut eu sambata trecuta

 Hello, ladies!


Sambata trecuta a fost o zi minunata! Si nu musai pentru ca m-am intors acasa incarcata cu cadouri, de m-a intampinat un iubit cu ochii rotunzi de uimire, ci pentru ca m-am intalnit cu o mana de fete frumoase, interesante si cu care am vorbit aceeasi limba, ca sa zic asa. Am discutat, fara frica de a fi etichetate drept obsedate, despre fonduri de ten, primere, rujuri si mascara, despre care este modalitatea cea mai buna de a oferi si de a primi feed back si muulte altele.

Detalii despre semnul pe care il aratam, in postarea aceasta.
Ideea fotografiei a fost a mea, mi-a venit dupa ce am citit postarea Cristinei si ma bucur ca mi-am amintit sa le spun fetelor. De vreo saptamana tot circula pe Facebook, lucru care nu poate decat sa ma bucure.


Gazda noastra a fost Cafe Tabiet, care ne-a primit in salonul de la etaj si ne-a rasfatat cu o specialitate de cafea si cu un card de reduceri, pentru vizite ulterioare :). Am mai fost rasfatate cu niste cupcakes delicioase, de la 'Sunt o dulce' nu va spun prea multe pentru ca nu vreau sa va torturez. Tot ce trebuie sa stiti este ca am ales dintre trei sortimente, iar preferata noastra, denumita The beauty surprise, va putea fi cumparata de la Cafe Tabiet.

 
Minunatiile in cauza :)
Mi-a placut foarte mult de Dana, femeia frumoasa si cu maini dibace din spatele brandului 'Sunt o dulce'. Din spusele Ioanei, pregatise cupcakes toata noaptea pentru noi, iar la intalnire a aparut cu parul aranjat in niste bucle superbe si cu tenul luminos. O gasiti aici.

Cat despre bunatatile cosmetice pe care le-am primit, acestea se datoreaza in totalitate celor trei craciunite - Ioana, Cristina, Larisa si urmatorilor: Sephora, Topline, Essence, Melkior, Deborah, Yves Rocher, Boots, L'Occitane, Max Factor, Family Care, Lush, CHI, Biosilk, Bruno Vassari. Cu totii merita multumirile noastre.

Gasiti la Georgiana imagini in detaliu cu produsele pe care le-am primit, le veti regasi cu siguranta in review-uri viitoare aici, pe blog.

Vreau sa va arat aranjamentul primit de la Petalia, langa bradutul meu. Da, mi-am facut bradul inca de pe 1 decembrie.


Una dintre intrebarile pregatite de fete pentru intalnirea noastra a fost daca m-am gandit vreodata sa iau cursuri de make-up. Si chiar am facut asta, ma fascineaza tehnicile, culorile, felul cum poti evidentia tot ce este mai frumos din chipul unei persoane. Dar, asa cum le-am spus si fetelor, simt de multe ori ca am doua maini stangi si ca nu stiu cat de bine m-as descurca sub presiunea momentului. Voi va doriti sa urmati vreun curs? Mi-ar placea sa imi spuneti, in comentarii.

Si daca tot am vorbit despre asta, iata machiajul pe care l-am purtat miercuri la petrecerea de Craciun. Este un look realizat cu farduri din paleta Undressed si gel liner-ul Essence. A fost destul de dramatic, dar am avut o tinuta simpla in rest.


Le multumesc si fotografilor nostri pretty de la eveniment: Diana, Jully si Georgia.

Sa aveti un week end frumos si cald!

Alice

8 comentarii:

  1. Imi place mult parul tau. PS : Ai un ten perfect . Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Si nu e perfect al meu ten, corectorul si camera proasta a telefonului te-au pacalit nitel :D But thx, te pup!

      Ștergere
  2. Ce frumoasa esti in ultima poza!! Ador machiajul, e exact genul meu si chiar am sa-mi incerc mana cu gel liner-ul, ca inca nu l-am desfacut. Te pup, ma duc sa ma imbrac acum, see you later :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, multumesc! Si eu mi-am propus sa ma imprietenesc mai bine cu liner-ul in perioada urmatoare. :*

      Ștergere