expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

marți, 7 august 2012

Trend radar: Stacking bracelets


Hello, girls!

Trendul armonizarii mai multor bratari, pentru crearea unui accesoriu unitar, deosebit a aparut de ceva vreme pe podiumurile de moda, precum si prin fotografiile celor mai influenti bloggeri de street style. Comunitatea de frumusete si moda de pe Youtube a facut deja un cult pentru friendship bracelets, purtate impreuna cu un ceas masiv, de inspiratie masculina.

Contrastul dintre un ceas Michael Kors si cateva bratari impletite cu diverse elemente metalice este foarte apreciat de asa numitele guru si adoptat in lookbook-urile postate pe canalul de Youtube, precum si in fotografiile de pe Instagram, Twitter & co.

Daca ne intoarcem la 'radacinile' acestei tendinte, o vom regasi in colectiile unor nume mare de pe highstreet, ca:

Hermes

Yves Saint Laurent

GIAMBAPTISTA VALLI
Elie Saab
Aici bratarile sunt incredibil de pretioase, valorifica o tinuta si se remarca prin masivitate.

In viata de zi cu zi, proportiile sunt putin miscorate, pentru a permite purtatoarei o anume libertate de miscare si o mai usoara asortare la tinutele de daytime. Iar algoritmii de purtare a acestor accesorii sunt infiniti. Se imbina piese de designer cu elemente de mass market si se asorteaza bratari de la Accesorize sau Forever 21, la ceasuri Chanel sau Kors.

Comunitatea Pinterest este o nesecata fantana a inspiratiei. Am identificat cateva ipostaze ale acestui trend, in imaginile de mai jos.


Auriu, corai si portocaliu aprins

Auriu, alb si cristale, impreuna cu mana Fatimei
Deja clasica alaturare, bratari metalice si un ceas Kors
Nemuritorul Chanel si un cocktail de cristale si metal auriu
O alta abordare, mai colorata, completata de impletituri, tinte si contrast intre texturi
Se imbina si metalele
Turcoazul si auriul improspateaza orice tinuta, chiar si una compusa dintr-un tricou si o pereche de skinny jeans
Nu iese din discutie nici pielea, imortalizata aici alaturi de ciucuri metalici si variatiuni de tinte
Pe masura ce popularitatea acestor bratari a crescut, au aparut diferite tutoriale, prezentand variante de realizare, in functie de inspiratia si resursele proprii.

Cateva exemple:





Acesta din urma este un colaj de tinute, descoperit pe canalul unei persoane cu aproape 100 000 de subscriberi. Every now and then, apare cate un teanc de bratari.

Pe final, va las cu cateva combinatii pe care le-am facut eu pentru a inviora o tinuta. Dupa cum puteti vedea, I love my gold and my neutrals.

Si o ultima imagine, in care imi place accesorizarea, precum si atmosfera.

Chic in the sun


P.S.: Cum vi se par genul acesta de postari, sa mai fac?

Sursa foto: Pinterest.com

12 comentarii:

  1. Sa mai faci, sa mai faci...foarte bun articolul tau, ma simt tare inspirata in seara asta dupa ce l-am parcurs...deci, ma repet, sa ma faci... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar eram descurajata ca n-aveam nici un feed back, ce ma bucur ca iti place! Te pup!

      Ștergere
  2. Sa mai faaaaaaaaaaaci!!!! Foarte misto tutorialele si toate exemplele si combinatiile tale. I <3 ceasurile M.Kors, prin urmare postarea asta a fost exact ceea ce mi-am dorit!!! Felicitari si te asteptam cu ceva nou!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu visez la un Kors, las ca punem noi labuta pe unul someday. What can I say... thx si voi mai face :*

      Ștergere
  3. Imi place acest trend:X
    Ceas am, mai trebuie sa-mi cumpar cateva bratari dragut.:D
    Big like pentru postare!

    RăspundețiȘtergere
  4. ...daca imi aduc aminte bine, stilul asta s-a mai purtat acum 10-15 ani....cand la moda era glam-rock-ul!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand vine vorba de bratari cu cat mai multe am cu atat mai bine :) Imi plac enorm baratarile mari colorate sau de argint. Aproape zilnic folosesc ceva din colectia mea!
    Superbe sunt postarile tale cu bijuterii si in acest caz ai ales cele mai frumoase imagini!

    RăspundețiȘtergere