expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, 27 august 2012

Retrospectiva saptamanii: cumparaturi, cadouri, evenimentul KillyS si niste regrete

Hello, girls!

Stiu ca nu este cel mai inspirat titlu, dar nu sunt in cea mai buna dispozitie. De vreo doua saptamani tenul meu a luat-o razna, parca m-am intors in timp pe la 13 ani... hello, skin, I'm 24! Tind sa cred ca problema este de origine hormonala, agravata de vremea aceasta groaznica. Voi face ceva serios in acest sens, iar intre timp am sa fac o vizita la farmacie, sa imi cumpar din nou Effaclar K. Scuzati-mi lamentarile, dar cred ca era necesar sa explic tonul general al postarii.

Saptamana trecuta m-am tuns, am taiat o portiune considerabila din par pentru a-i permite sa cresca sanatos si, sper eu, mai puternic. Cum eram la Abbate salon si ei comercializeaza produse Wella, mi-am recumparat si masca cu efect de incalzire din gama Enrich. Am mai vorbit despre ea aici pe blog si am incercat-o de cum am ajuns acasa, iar efectele s-au vazut imediat.

Am facut si o mica excursie pana la DM, de unde mi-am cumparat doar 3 produse. Benzile de curatare a punctelor negre, de la Balea, crema Babylove (despre care am citit la Simona ca da rezultate impotriva foliculitei) si un mini toner cu argila de la Alverde. Am avut o experienta anterioara foarte ok cu acest toner, asa ca m-am gandit ca poate ma va ajuta si acum.


Am testat in week end benzile de la Balea si pot sa afirm ca, spre deosebire de altele incercate pana acum, acestea chiar functioneaza. Au costat 12 lei si sunt 6 benzi ambalate individual (foarte igienic). Crema de la Babylove am cumparat-o preventiv, am momente cand folosirea epilatorului pe picioare imi cauzeaza o iritatie. Produsul acesta contine zinc, lucru care il recomanda pentru tratamentul foliculitei. Merg pe mana Simonei :) Va voi spune mai multe dupa ce il voi testa cum se cuvine.

Tot saptamana trecuta am avut placerea sa particip la un eveniment foarte dragut si bine organizat de Apollo Mod Distribution, pentru a ne face cunoscute produsele KillyS. Aceste produse sunt destinate ingrijirii unghiilor, iar in cadrul evenimentului am primit sugestii privind realizarea si intretinerea manichiurii de la Cristina Udrea, tehnician unghii in cadrul Keune Studio.

Masuta noastra adorabila

Evenimentul a fost realizat in jurul conceptului de five o'clock tea party, cu prajiturele, ice tea si alte mici treats imprastiate pe mesele noastre.  Am aflat, daca nu stiam deja, ca unghiile se pilesc intr-un singur sens, ca unghiera nu e cel mai bun prieten al manichiurii noastre si ca french-ul colorat nu se mai poarta in toamna aceasta. Am descoperit un ulei pentru tratarea cuticulelor pe care il voi vana prin supermarket-uri (acolo unde gasiti produsele KillyS) si am primit un goodie bag generos.

Am uitat sa includ in imagine o esarfa rosie de la Meli Melo (care ne-au accesorizat tinutele in cadrul acestui eveniment) si o oglinda geniala, care troneaza mandra pe noptiera mea si care cred ca merita a little photo session of her own. Dar asta, cand ma voi impaca cu propria piele (literally).




Dintre produsele de mai sus am apucat sa folosesc kit-ul pentru french manicure, pe unghiile mele scurte si triste. Ca sa mut atentia de la acest aspect, am compensat cu doua straturi de glitter de la Revlon.

Si daca tot vorbim de goodies, iata ce astept eu in cutia postala.


Un colier cu forme geometrice, de la Oasap. Aici il gasiti. M-am tot gandit ce rochie sau bluza sa imi cumpar cu creditul de luna aceasta, v-am intrebat si pe Facebook, dar tot la accesorii am ajuns. Am o slabiciune, se vede.

Si pe final, va marturisesc ca mi-e tare ciuda ca n-am avut ocazia sa ma prezint fetelor din blogosfera la evenimentul despre care am vorbit mai sus. V-am recunoscut pe multe dintre voi, din reader si din blogroll, fete cu care am conversat prin comentarii si de la care am primit de multe ori ganduri bune. Dar graba de moment si dorinta de a fi ceva mai prezentabila cand va voi cunoaste oficial m-au facut sa aman. Sper sa se mai iveasca o ocazie curand!

Wow, am scris o postare luuuunga, cum spune Monique, 'in toate partile'. Astazi m-am vopsit, asa ca maine cred ca va voi vorbi (mai la obiect) despre L'Oreal Recital Preference.

Sa aveti o seara frumoasa!

Alice

P.S.: Sa nu ma certati ca n-am facut fotografii bune, when I'm down... I'm all down. 

25 de comentarii:

  1. Oof, si te-am vazut, te-am salutat fugitiv si...am uitat sa socializez. Data viitoare cand te mai vad nu mai scapi, te prezint eu fetelor :) E si vina noasta - aka a celor care ne cunoastem de mai multa vreme, ca tot facem grupulete si uitam si noi sa socializam :)
    Spor la tratat pielea, si a mea a cam luat-o razna, o tot tratez...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww, multumesc mult, Jules! Abia astept, sa stii :) Las' ca eu am fost antisociala, ca ma simteam urata si cu parul turtit. Ce femeie sunt, nu?

      Cat despre pielea mea, trebuie sa fac o revolutie!

      Ștergere
    2. Si parul meu statea oribil :)) Dar am am uitat de el cand le-am vazut pe fete. Data viitoare stai cu noi la masa :P

      Ștergere
    3. Hai să nu vorbim de păr, că al meu zici că era căpiță de fân, la cât timp am avut de el în ziua respectivă :))

      Ștergere
    4. Ba v-a stat bine parul amandurora! Si mie mi-a stat ok... a doua zi dimineata. Veti vedea in urmatoarea postare :))

      Ștergere
  2. Uff, sper sa nu ai probleme serioasa cu pielea, la mine chiar ar fost probeleme hormonale si din pacate nu s-au dus cu nicio crema, ci doar cu tratament de la endocrinolog. :(
    Am retinut benzile pentru puncte negre pentru prietenul meu, e cea mai facila procedura de extractie si cam singura pe care o mai accepta asa ca sunt mereu in cautatea unui astfel de produse eficient. Pe astea de la Balea nu cred ca le-am vazut vreodata in DM.
    Interesant si tonerul Alverde, as fi curioasa, poate ii faci un review. Crema Babaylove "sta si ea pe lista review-urilor", pana acum toata lumea a fost multumita in proportie de 100% de ea, sunt in continuare curioasa de efectul ei si pe pielea altor persoane... :)

    Super tare ca ai luat parte la eveniment, pacat insa ca nu ai reusit sa stai de vorba cu fetele, mi-ar fi placut si mie sa ma aflu acolo... :)

    Astept poze cu parul!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper, ca fix asta imi mai lipsea! Dpdv endocrinologic stiu ca am niste probleme, niste chisturi mai exact, dar am avut cateva experiente crunte cu tratamentele, poate voi scrie odata aici mai multe (mi s-au prescris anticonceptionale, care mi-au facut ficatul ferfenita si m-am ingrasat simtitor de la ele). Am de gand in toamna asta sa imi infrang frica de alte esecuri cu medici si sa caut ajutor.

      Benzile sa stii ca le-am testat si pe prietenul meu, chiar am scos un 'Wow' de la el, cand i-am aratat rezultatul. Daca nu le gasesti, ti le trimit eu.

      Tonerul are argila si alcool... ingredient de care ma feresc, de obicei. Dar in trecut mi-a facut destul de mult bine. Acum nici nu mai stiu ce sa cred, cu tenul acesta capricios. Cat despre Babylove, nici nu ai idee cat m-am bucurat cand am citit la tine despre ea!

      Evenimentul chiar a fost reusit si sper sa mai fie astfel de ocazii, cand moralul meu va fi sigur mai bun. Wish you were here, sa stii! Mereu le spun celor apropiati meu de comentariile de pe blog, cat de mult ma bucura si cat de mult bine imi fac.

      Te pup! Maine, poimaine afisez si parul :)

      Ștergere
  3. Ce dragut e colierul! Geometric, exact pe gustul meu!
    Si eu mi-am propus schimbari serioase in ceea ce priveste ingrijirea tenului meu si acestea se vor numi Paula's Choice. Dar mai dureaza. Bafta cu ale tale(schimbarile)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot pe Paula's Choice cred ca voi miza si eu, dar sa imi compun bugetul intai. Si tie bafta, ma bucur ca iti place accesoriul!

      Ștergere
  4. Penttru piele incearca si produsele Neutrogena, daca gasesti.
    O sa ma duc si eu la DM sa vad daca gasesc crema Babylove.
    Foarte frumos colierul si cel pe roz imi place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca de la Neutrogena recomanda Corina (Pasagera) un produs, dar nu l-am gasit in Ro. Ms de pont, voi investiga!

      M-am sfatuit cu o prietena si aceasta a fost dilema noastra, e f dragut colierul si pe roz. Dar a castigat verdele, de data aceasta :)

      Ștergere
  5. Tonerul nu l-am incercat, dar arata interesant. Si colierul este chiar superb, love it! Sa il porti sanatoasa :*
    Poate ne arati si un outfit cu el !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi ca au varianta de 30 ml la toner, am dat vreo 4 lei pe el. Si mie mi-e drag colierul, sigur vi-l arat intr-o tinuta!

      Ștergere
  6. superb colierul , sa-l porti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie mi-ar folosi niste benzi, nu stiu prin galati daca e vreun dm sa mi le achizitionez, o sa o intreb pe clarra :D
    e dulce foc colierul, la ora asta imi zboara gandul la o rochie burgundy :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa existe. But then again, in Iasi (ditamai orasul) nu exista DM.
      Hmmm, nu am nimic burgundy, dar suna bine pentru toamna.

      Ștergere
  8. Sa stii ca asa patesc si eu, cand trebuie sa merg undeva unde e prezenta lume buna, mi se razvratesc pe rand : parul, pielea, etc... Si eu am venit la eveniment cu parul infoiat, ciufulit, si 2 cosuri ingrozitoare :)) Dar asta e, a trecut si in poze nu se vede nimic :P
    Oglinda primita imi place si mie muuult, de fapt imediat ce am scos-o din cutie m-am entuziasmat teribil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e un fel de lege a lui Murphy pentru fete. Oribil! Eu m-am imbaiat in concealer in ziua aia, dar tot stiam ca-s acolo :))
      Iar oglinda a primit numai 'Wow'-uri de la cei din jurul meu, e f tare.

      Ștergere
  9. Din pacate aceasta vara si tenul meu a cam luat-o razna, dar cred ca din cauza caldurii. Sper sa iti rezolv aceasta problema si sa fii mai vesela!
    Produsele KillyS am gsit la Auschan in Cluj, dar pana acum nu am cumparat nimic pentru ca nu le cunosteam. Se poate in viitor o sa le incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E putin mai racoare zilele acestea si deja se vede o diferenta, sper sa ma fi alarmat degeaba. Multumesc de ganduri bune!
      Cat despre produsele Killys, eu vreau uleiul de cuticule, musai! Mereu caut produse de felul acesta, pentru ca nu imi place sa imi tai cuticulele.

      Ștergere
  10. de ce nu ne-am cunoscut? nici nu stiam ca esti acolo.

    RăspundețiȘtergere