expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sâmbătă, 30 iunie 2012

Strawberrynet tip of the day: Laura Mercier, Estee Lauder, Mac, Stila

Hey, girls!


Am gasit cateva oferte interesante pe Strawberry si m-am gandit sa vi le arat. Primul este mult-laudatul Undercover Pot de la Laura Mercier (set compus din anticearcan si corector, am vorbit de el aici), care este acum 39 lei. Sunt 4 nuante disponibile si le gasiti pe toate aici (scroll down, produsele sunt ordonate alfabetic).

Neeext, sa ridice mana sus cine vrea un ruj frumos, bright, de vara de la Estee Lauder la 41 lei?

Am cautat cateva swatch-uri pe Google si arata promitator, in plus ambalajul mi se pare genial. Classy, genul de ruj pe care il scoti din geanta si pe care prietenele il remarca instantaneu. Sunt 11 nuante la reducere, aveti grija ca toate sunt unboxed, dar din experienta stiu ca Strawberry livreaza astfel de produse invelite in folie cu bule. Again, le gasiti aici.

De la Stila avem un bronzer in doua nuante disponibile, la 41 lei/each.


Shade 1, Shade 2.

Iar de la Laura Mercier gasim un set de doua batoane iluminatoare multifunctionale, la 53 lei. E poate un prilej bun sa ispititi o sora sau o prietena pentru a imparti comanda cu voi.

Si nu in ultimul rand, o selectie de blush-uri de la MAC costa acum 62 lei. In imagine, Springsheen. Le gasiti pe toate aici.



Sper sa va fie de folos micile mele descoperiri, sa imi spuneti daca va luati ceva.

Week end placut!

Alice

6 comentarii:

  1. Corectorul LM l-am avut si eu, dar nu mi-a placut. In schimb iti multumesc pentru ca mi-ai zis de oferta de ruj! Sunt deja cu degetul pe butonul de comanda! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt multumita de corector, insa cred ca nu-l voi recumpara, as testa altceva. Cat despre ruj, ce nuanta? Glad i helped, kisses!

      Ștergere
  2. Of of de ce am intrat sa iti citesc postarea? Imi doreesc un blush Mac de cand am inceput blogul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, iti doresc sa iti iei unul cat de curand. Sa stii ca m-am ispitit si eu singura cu postarea asta :)))

      Ștergere
  3. ai o nominalizare la mine pe blog :*
    http://karina0205.blogspot.ro/2012/07/liebster-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere