expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, 27 februarie 2012

Tic tac toe

Buna, girls!

Vad ca va place giveaway-ul meu, va multumesc pentru vizita si pentru aprecieri! Sper sa gasiti aici informatii de folos si mici ispite pe care vi le voi impartasi.

O mica ispita in fata careia nu am putut ceda este ceasul acesta.

Imi plac accesoriile in doua tonuri, iar pe acesta planuiesc sa il port impreuna cu bratari cu charms si cercei mici si aurii. Maine il voi ridica de la posta, abia astept! Daca va intereseaza, il gasiti aici (eu mi l-am comandat si pe acesta, for the fun of it, insa din pacate acum este out of stock).

Brandul sau este Sekonda, unul nu foarte cunoscut, dar care mie imi inspira incredere deoarece un exemplar mai masculin al ceasului din fotografie ticaie la incheietura cuiva drag de mai bine de 3 ani, fara nici o problema!

Incet, incet dezvolt o pasiune si pentru ceasuri. Urmatorul pe lista, un Fossil sau un Michael Kors.


Tip of the day

 Pentru iubitoarele de produse Laura Mercier (myself included), gasiti pe Strawberry un fard de obraz intr-o nuanta potolita, sau una mai aprinsa, la 36 de lei (click pe link-uri pentru redirectionare).

Va pup! Until next time...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu