expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, 9 februarie 2012

NOTD - Who's the most boring of them all?

Hello,


Vreau sa va arat una dintre cele mai simple oje pe care le am, numai buna de un interviu sau daca lucrezi intr-un mediu unde nuantele foarte indraznete nu sunt asa bine primite. Mie imi plac tonurile de nude foarte mult, fie ca e vorba de o geanta, o pereche de botine sau un fard. Ador nuantele neutre, de pastel si cate un accent colorat here and there- se vede si in header. Nu ca as refuza vreodata o oja sau un ruj rosu, Doamne fereste, dar in diminetile grabite culorile pomenite mai sus parca ma cheama din dressing si de prin sertare.

Revenind la oja, este de la Farmasi - numarul 56 si o am deja de 3 zile pe unghii. S-a aplicat foarte usor, acoperire completa in doua straturi. La unele oje ma mai trezesc cu urme fanteziste de asternut, la aceasta n-a fost cazul. Rezista eroic, are doar semne minime de tocire la varf, cu un strat de base coat de la OPI aplicat anterior.

Daca vi se pare ca arata prea boring, aplicati pe inelar un mint green, un rosu sau chiar fuchsia, ii va da ceva mai multa personalitate. Eu asortez la ea inele mari, statement si un ruj roz prafuit. Mai caut in disperare oja asta, cred ca ar arata interesant aplicata peste.

Here it is:



And remember,

... ca e asa de frig afara!!

Un comentariu:

  1. Mi-ai dat o idee,am si eu nuanta asta nude si chiar am un mint green :D! Deci la fix!
    Yeah, wear a hat :))! Cute...

    RăspundețiȘtergere